Πολιτική αποστολής και επιστροφών

Αποστολή

  • Ο καθαρός χρόνος αποστολής  είναι περίπου 2-3 εργάσιμες ημέρες.
  • Κατά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα, τα διαθέσιμα αγαθά αποστέλλονται συνήθως εντός 1-2 εργάσιμων ημερών (επεξεργασία παραγγελίας & καθαρός χρόνος παράδοσης).
  • Δεν υπάρχει παράδοση τα Σαββατοκύριακα, τις εθνικές και περιφερειακές αργίες.
  • Δεν φέρουμε ευθύνη για προβλήματα παράδοσης που προκαλούνται από τις μεταφορικές. Εάν τα δεδομένα που αποστέλλονται είναι λανθασμένα, δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για καθυστερήσεις στην παράδοση ή μη παράδοση.
  • Δωροκάρτα, έξοδα αποστολής:  1,30 €
    Αξία παραγγελίας έως 40 €.
  • Κόστος μεταφορικων για Ελλάδα 3,90€, περίπου 2-3 εργάσιμες ημέρες
  • Για EU τα μεταφορικά είναι 9,90€
  • Αξία παραγγελίας από 40€ τα έξοδα αποστολής για Ελλάδα: Δωρεάν διαδικασία αποστολής

Η αποστολή από το tomyklou.gr γίνεται στα εξής βήματα:

  • 1. Η παραγγελία σας παραλαμβάνεται στην αποθήκη μας.
  • 2. Η παραγγελία σας θα είναι τακτοποιημένη.
  • 3. Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στον courier μαζί με άλλες παραγγελίες.
  • 4α. Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στη διεύθυνση παράδοσης.
  • 4β. Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στο σημείο παραλαβής που έχετε επιλέξει. Προσοχή: Πρέπει να είστε σε θέση να παραλάβετε την αποστολή σας.

Αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας, ελέγξτε αν είναι άθικτη και πλήρης. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.

Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση αποστολής

Είναι πιθανό η επιβεβαίωση αποστολής να έχει καταλήξει στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας λόγω των ρυθμίσεων στα εισερχόμενα του e-mail σας. Σας συμβουλεύουμε να ελέγξετε τις ρυθμίσεις του φίλτρου ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και να τις προσαρμόσετε εάν είναι απαραίτητο. Επίσης, ελέγχετε πάντα ότι έχετε εισαγάγει τη σωστή διεύθυνση email.

Είδη που λείπουν κατά την παραγγελία

Εάν έχετε παραγγείλει ένα ή περισσότερα είδη αλλά δεν τα έχετε παραλάβει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Χαιρόμαστε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Λάθος στοιχεία ελήφθησαν

Εάν έχετε λάβει ένα ή περισσότερα είδη που δεν παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως. Χαιρόμαστε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Εισαγάγατε λάθος διεύθυνση

Εισαγάγατε λάθος διεύθυνση; Επικοινωνήστε μαζί μας, κυρίως μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση. Εάν το πακέτο είναι ήδη καθ’ οδόν, δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε καμία αλλαγή. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να παραλάβουμε το πακέτο σας.

Εάν το πακέτο μας σταλεί πίσω, μπορούμε να το στείλουμε ξανά. Θα υπολογιστούν τα νέα έξοδα αποστολής. Εάν ακυρώσετε την παραγγελία μετά την επιστροφή της λόγω λανθασμένης διεύθυνσης, θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων χωρίς τα έξοδα αποστολής.

Δικαίωμα υπαναχώρησης και αποτελέσματα

  • Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών (προθεσμία υπαναχώρησης).
  • Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης ή ένας τρίτος, ο οποίος μπορεί να μην είναι ταχυμεταφορέας αλλά μπορεί να έχει ανατεθεί από τον πελάτη, αποκτά τα προϊόντα στην κατοχή του. Σε περίπτωση παραγγελίας διαφορετικών ειδών που πρέπει να παραδοθούν χωριστά, 14 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης ή ένας τρίτος που μπορεί να είναι ταχυμεταφορέας αλλά μπορεί να ανατεθεί από τον πελάτη, παραλαμβάνει τα προϊόντα στην κατοχή του.
  • Για να μπορέσει να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει τον Tomy Klou για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση με ρητή δήλωση (μέσω της φόρμας υπαναχώρησης (1) ταχυδρομικά ή email: info@tomyklou.gr ). Για το σκοπό αυτό πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο ανάκλησης. Εάν ο πελάτης αποφασίσει να υπαναχωρήσει, ο Tomy Klou θα του στείλει βεβαίωση παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης (ταχυδρομικά ή ηλεκτρονικά).
  • Προκειμένου να τηρηθεί η προθεσμία ακύρωσης, αρκεί ο πελάτης να στείλει τη δήλωση ακύρωσης πριν από τη λήξη της προθεσμίας.
  • Εάν ο πελάτης υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, όλες οι πληρωμές που έχει πραγματοποιήσει υπέρ του Tomy Klou θα του επιστραφούν εντός 14 ημερών από τη στιγμή που ο Tomy Klou ενημερωθεί για την ειδοποίηση υπαναχώρησης (εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής και των ελάχιστων χρεώσεων παραγγελίας). Αυτές οι επιστροφές χρημάτων θα γίνονται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την παραγγελία του, εκτός εάν ρητά αναφέρεται διαφορετικά. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να ανασταλεί έως ότου παραληφθούν τα επιστρεφόμενα αγαθά ή ο πελάτης επιβεβαιώσει ότι τα αγαθά έχουν επιστραφεί.
  • Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να στείλει τα αγαθά πίσω στον Tomy Klou. Αυτό πρέπει να γίνει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση εντός 14 ημερών από την αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης και μετά τη λήψη της επιβεβαίωσης παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τον Tomy Klou. Η περίοδος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν ο πελάτης έχει στείλει τα αγαθά πριν από τη λήξη των 14 ημερών. Τα άμεσα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τυχόν απόσβεση των αγαθών λόγω χειρισμού, εάν αυτό υπερβαίνει τα απαραίτητα για τον καθορισμό των χαρακτηριστικών, της φύσης και της φύσης των προϊόντων.

  • Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης για σφραγισμένα προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή υγείας και που έχουν ανοιχτεί μετά την παράδοση.

     

  • Δείγμα φόρμας ακύρωσης

    (Εάν θέλετε να ανακαλέσετε τη σύμβαση, συμπληρώστε αυτήν τη φόρμα και στείλτε την πίσω.)

    Προς: Επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση, e-mail: hello@tomyklou.gr, τηλέφωνο (κόστος) +41 78 625 82 70 Εγώ/εμείς (*) ανακαλούμε με το παρόν τη σύμβαση που έχει συνάψει εγώ/εμείς (*) σχετικά με την αγορά του τα ακόλουθα αγαθά (*)/ η παροχή της ακόλουθης υπηρεσίας (*)

    Παραγγελία στις(*)/λήφθηκε στις(*)

    Όνομα πελάτη(ων)

    Διεύθυνση πελάτη(ών)

    Υπογραφή πελάτη(ών) (μόνο σε περίπτωση ειδοποίησης σε χαρτί)

    ημερομηνία 01.11.2022

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή